Vår

Har haft 3 helt underbara dagar. Solen har komit, så skönt man blir glad i hela kroppen:)
I söndags så hade vi besök av lina och noah, alltid lika kul att träffa dom. Sen på eftermiddan så kom mamma och pappa som en överaskning med påskpresenter. Theo fick en skruvdragare, som han tyckte va så rolig. Eden fick två jätte söta bodys och en gullig lilla väska/korg. Jag och aman fick påskblomma och jag fick ett påskägg:)
Vi åt mat, målade garderoben i sovrumet och va ute en bra stund i lekparken som theo tyckte va riktigt roligt, han somnade rean kvart över sju som är tidigt för han.
I måndags så tog jag och barnen det lungt på förmiddan sen va vi ute i lekparken, theo fick en kompis som han gick efter:) så söt!
I dag så har min syster varit här vi har hälsat på mamma på jobbet, tog en fika. senare så njöt vi på balkongen, jag och theo hade vattenkrig:) Sen blev det en promenad till affären och till lekplatsen.

Nu blir det bb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback