Dejt med tjejerna!

I morgonkväll blir det dejt med min tjejer, en av dom bor i norge så hon kommer hem på besök. Så då ska vi träffas alla nere i stan på en drink eller två. Jag blir nog inte kvar så länge men alltid kul att träffas och tjata lite. Har inte blivit att jag har träffat så många vänner sen vi fick theo. Bara efter 4 mån så blev jag gravid igen, så det har blivit amning efter amning. så har haft fullt upp här hemma. Men nu börjar alla rutiner på båda barna gå väldigt bra, då kan träffas lite utan barn me!

I helgen kommer mina föräldrar hem efter att dom har varit i väg i 2 veckor med husvagnen uppåt i landet. så då blir det till att träffa dom, tänkte vi skulle ut på jakt efter kantareller som är så gott. Längtar redan:)

NU ska jag ut i köket och röja upp efter måltiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback