Alla hjärtans dag<3

I söndags så kom min familj hit och firade amans födelsedag efter det så följde jag och barnen med hem till Gällstad och tillbringade natten där:) måndagen åkte jag, syster och barnen till min kusin och hennes barn, dom lekte som tokar:) på eftermiddagen passade min syster barnen Medans jag och mamma åkte in till stan. Har äntligen hittat tyg till gardiner till köket, ska bara mäta fönstret så kan jag be dom sy dom!!
Idag hade älskling en överraskning, amans mamma skulle passa barnen så det blir spännande:)
Får bara hoppas det blir av, älskling har jobbat i natt och nu är han i väg och kör sin syster till Landvetter, så han har inte fått sova något. Vi får se, kanske blir i morgon istället??!!
Nu lite städ här hemma innan jag ska hämta Theo på dagis.


Theo tycker att Eden ska vakna, klappar henne lite på rumpan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback