Stackars Theo:(

Efter att jag och Theo va ute och busa i snön så gick vi till affären och handlade lite, på vägen hem så stannade vi på en lekplats, Theo ville åka rutschkana. Men sån otur så självklart så tog han munnen på ett handtag till kanan och tungan och underläppen fastna:(
Tror ni jag fick panik, Theo skrek och jag försökte andas ånga på hans tunga men Theo hade oxå panik och bara drog. Massor av blod från tunga och läpp sprang jag hem med Theo i ena armen och kassarna i andra armen. Vad stark och vilken ork man helt plötsligt hade.
Nu sitter han här hemma och suger in underläppen, vill inte öppna munnen bara om han verkligen vill säga något viktigt. Min stackars Theo, det kommer han nog inte göra om.

Nu blir det lördagsmys till melodifestivalen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback