I morgon

I dag har jag och eden varit på besök hos en av grannarna, hennes lille tös har redan blivit åtta månader, så Söter! Eden är helt förtjust i henne, står bara och kollar på henne och skrattar:)
I morgon kommer mamma och hälsar på, blir till att bjuda på tacogratäng, så gott. Ska oxå i morgon sluta äta godis på vardagar, undra hur detta går, jag som älskar godis. Men känner att jag måste börja någonstans, äter alldeles för mycket godis och för lite mat.
Nu ska jag kolla på någon film och äta chips med dipp.... Börjar ju inte innan i morgon:)

Edens första täckning :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötaste rummet jag sett! Så fina saker :-) och gulle teckning eden målat,hihi! Tror minsann att jag glömde en teckning uppe på din hatthylla sist?! Saknar er <3

2012-01-19 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback