Köpas.

Blir man aldrig klar med allt köpandes?! Troligtvis inte, alltid är det något som är ett måste som man själv känner är ett måste iallafall. Och roligt är det med förutom att det alltid blir så dyrt. Vi som måste försöka spara lite innan jag börjar min utbildning för då får jag inte in en krona. Men det ska nog gå bra en då det gäller ju bara en kort period.

Det som måste köpas (måste?):
• lampa till barnens fönster (hittat en jag vill ha!)
• gardiner till barnens rum och kök
• matta till vardagsrummet
• hylla till barnens rum
• lampa till vardagsrummet och kök
• bilbarnstol till eden
• säng till Theo
• bord och stolar till barnens rum

Sen är det säkert mycket mer som jag inte kommer på just nu och det är väll lika bra det!


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Tycker man jämt fyller ut den där at köpa listana ;) Haha det finns alltid något att köpa!



tack så mycket, har precis börjat följa din blogg med. Gillar den redan massor.

Kram

2012-01-10 @ 11:15:06
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback