Föräldrarmöte

Ikväll har jag och A varit på föräldrarmöte på förskolan, mycket trevligt och roligt att gå runt och kolla vad dom har i sin pärm och runt om på väggar:) kul att träffa alla andra föräldrar oxå:)

I lördags va lina och Irene hos mej, firade min 30årsdag som är i morgon:)
Fick en jätte fin scarf och halsband av fina lina som jag blev så glad för:)
Av Irene fick jag ett perfekt blandning av skrubb, duschkräm, krämer av olika slag. Underbart att unna säg själv lite:)

Sen va det, det här med att fylla 30år, men ingen 30årskris här inte!! Trivs så bra med mitt liv, har aldrig mått bättre. Har två underbara barn, värdens bästa och underbaraste sambon och vet precis nu vad jag vill göra i livet!!!

Nu sängen, tejpningsprov i morgon!!
Natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback