Presenter??!!

Plugga, plugga, plugga!!
Kul?!! Nej inte så när det handlar om mikrobiologi... Prov på måndag, så hoppas man klarar det så jag slipper läsa mer om det.!

Snart är det massa födelsedagar att fira, så mycket planering av vad man ska köpa. Först ut är det min syster som fyllde år i måndags, men vi har inte friat det än men det blir väll snart. Sen är det min 30års dag, massa olika kalas hit och dit:) Efter det så fyller min prins 3år, har köpt lite grann men har inte kommit på allt än.. Mycket lättare att hitta till tjej så Eden som fyller efter det har jag kommit på en del, så roligt:)
Blir till att gå runt i Gbg efter skolan och leta presenter:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback