1 advent

Redan 1 advent. Tiden går så fort att jag känner att jag hinner inte med allt som ska göras. 

Igår va lina och Noah här och bakade pepparkakor och blev pizza till lunch, super mysigt. Eden fick en så fin klänning och prinsesskrona av dom i födelsedagspresent:) hon fyller 3år på torsdag, helt otroligt att vi har fått denna underbara tjej! 
Idag va hon så duktig att hon kissade på pottan 2 gånger, hon har verkligen hatat pottan! Så stort framsteg för henne, första gången det har kommit något när hon sitter där:))) Så stolt va hon med när hon förstod att hon verkligen hade kissat där. Men sen nu på kvällen har hon fått feber så ville sätta på henne en blöja för natten ( vill inte hålla på och väcka henne på natten nu när hon är sjuk) men det fick jag inte för henne!! Jag har slutat med blöjan säger hon då:)) så hoppas det håller i sig! 

Va i knalleland med syster en sväng med nu på eftermiddagen, blev en hel del kläder till barnen och lite julklappar. Men sen fick jag så ont, kunde inte gå så syster fick komma och hämta mej med bilen. Efter ett tag så släppte det som tur va:)! 



Eden tyckte det behövdes mycket mjöl till pepparkakorna:)

Vecka 32


Kommentarer
Postat av: Ronja

Underbart fina kläder till barnen och väldigt väldigt väldigt fin Erica :)

2013-12-02 @ 12:38:07
URL: http://Ronjiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback