1vecka kvar till Jul

Bara 1 vecka kvar!! Har så mycket att göra men har ingen ork, så nu struntar jag i det. Älskling får köpa mina sista julklappar som jag har kvar. 
 
Har inte mått så bra sen i söndags morgon, har haft ont i magen, kräkts, mått illa, orkeslös och känt mej konstig helt enkelt. 
Fick komma till mvc i går för dom misstänkte havandeskapsförgiftning. Mitt blodtryck va bra så hon oroade sig inte för havandeskapsförgiftning. Men hade äggvita +2 och keton +2. Märktes att jag inte fått i mej så mycket. Nu blev det till att vila som mycket jag kunde och ska tillbaka på torsdag för tester och mäta sf måttet som inte hade växt riktigt som det skulle sist. Håller tummarna nu att det har gått upp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback