Julklappar

Idag lämnade vi barnen hos farmor så att jag och älskling kunde gå och köpa julklappar i lugn och ro:) vi gick nog runt i 4-5 Tim, massa julklappar blev köpta nu är det bara några få kvar som vi tar på måndag. 

När vi va på city gross för att hämta ut ett paket så fick vi ett meddelande av amans syster som undra om barnen fick sova över:) kvällen blev till att slå in nästan alla paket och två filmer med chips och dipp och det bästa, sovmorgon i morgon:)) 
Det är nog första gången båda har sovit borta från mej samtidigt, 1gång innan men då jobbade jag kväll och tidigt dagen efter så märkte inte av det. 

Godnatt nu ska jag SOVA:)
Vaknar säkert tidigt bara för jag kan sova länge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback