Tisdag kväll

Känt mej lite bättre i kväll, har till och med orkat både laga mat, tvättat, diskat, fått i mej lite mat som jag inte har fått i mej på nästan 3dagar och nattat barnen. 
Nu är jag helt slut och ligger på soffan och kollar fotboll med älsklingen som har jobbat över nu tills kvällen. 


Theo träffade tomten när vi va i Ulricehamn i lördags. Tomten bjöd på godis men Theo tyckte inte riktigt att det va rätt. Theo: det är ingen riktig tomte, han har inga paket i säcken. Så han tackade nej till godiset, mamma fick den istället:)


Barnen nybadade hos farmor igår, nöjda och glada:)


Min goding som pysslar om mamma lite. Borstar, kammar och sätter spännen i håret:) jag ligger i hennes säng och bara njuter, hon tycker jag ska blunda med så jag inte får håret i ögonen och det gör jag mer än gärna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback