Bankmöte

Igår hade jag, min syster och mamma en liten egendag. Supermysigt, inte ofta vi träffas utan mina barn. Skönt att kunna prata en massa utan att man måste göra annat samtidigt:)
Blev iallafall en tur till Liseberg och ett resturang besök, jättegott.!

Idag hade vi möte med banken i Ulricehamn, gick igenom bankbyte, försäkringar, räntor och lån. En massa prat och papper. 

I morgon börjar barnen på förskolan efter ett långt uppehåll. Theo tyckte det skulle bli roligt men Eden ville inte gå men är rätt så säker att hon hinner ändra sig när vi kommer dit. 
Jag och Zachariaz får ta och mysa här hemma med städ bland annat. Han fick förövrigt prova dricka välling för första gången ikväll och han värka tycka om det:)) får se om han håller sig lite längre på det i natt.!


Som jag älskar denna underbara snäll pojk, hjälper sin mamma när hon behöver<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback