2veckor

Idag är Z redan 2 veckor gammal! Helt underbara veckor men på måndag börjar verkligheten för då börjar älskling och jobba igen:( så tråkigt, det som är så mysigt att ha hela familjen hemma. 




Z har varit så lugn och sovit för det mesta men igår kväll hade han ont i lilla magen. Han kämpade för fullt att bajsa men gick inte. Han somnade tillslut i mitt knä men när man la ner så vakna han direkt, så han fick sova i min famn i natt. Nu på morgonen så bajsade han massor, så nu sover han i sin säng igen. 

Theo mår mycket bättre idag så idag åker vi till Gällstad och äter skinkstek:) har inte varit där sen jul, äntligen kan jag åka dit igen. Vågade inte åka det sista i graviditeten för va för rädd att förlossningen skulle gå lika fort som med Eden och då hade jag inte hunnit in så det är därför jag inte har varit där. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback