Första natten hemma!

Första natten hemma gick galant:)
Theo och Eden sov hela natten i sina sängar, Theo kom upp 1gång men då skulle han bara säga att han älskar oss, sen gick han tillbaka och sov i sin säng. Lillkillen har oxå sovit bra och i sin säng hela natten, matat honom vid 1 och vid 5. 
Ingen av mina andra barn sov i sina sängar när dom va bebisar, började redan när vi va på BB. Lillkillen har sovit själv sen första natten:) vill igentligen sova med honom på bröstet men vet att jag kommer behöva den tiden till mina andra små älsklingar.
Får mysa extra mycket med lillkillen när barnen sen går på 15timmar på förskolan:) 



Kommentarer
Postat av: sofia

Du gör helt rätt. Jag ville sova med Chris med men samtidigt ville jag inte avvisa Meya från att komma till oss så Chris sov i sin säng direkt men när meya var på dagis sov vi ihop:) Meya kommer in till oss än och Chris skulle idag aldrig kunna sova med oss. Han älskar sin säng :)

2014-02-11 @ 16:48:00
URL: http://sofiamichaela.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback