Morsdag

Tillbringat dagen i Gällstad för att fira min mamma:)
Åkte redan igår kväll, Theo och Eden åkte med min syster hem och sov där. Jag och Zachariaz sov i Gällstad, det va så lugnt så visste inte vad jag skulle göra. Pappa och mamma va på någon fest så väntade uppe tills dom kom hem och då satt vi och prata i flera timmar:)

På morgonen kom syster och barnen till Gällstad. Varit ute hela dagen, grillat och pratat en massa:)


När vi kom hem igen så hade älskling städat hela lägenheten, tänt ljus och på bordet stod det rosor från barnen, present och jordgubbar doppade i choklad<3


Världens bästa familj! 


Kommentarer
Postat av: Ronja

Åh vad underbart att komma hem till (:

2014-05-27 @ 08:57:49
URL: http://ronjiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback