Klarade det:)

Idag har jag åkt buss för första gången med barnvagn, har varit så nervös för detta hahaha.. det va ju inte så farligt som tur va! Jag och Theo va hemma hos Ronja och hälsade på, skönt att komma ut lite!
Det va riktigt skönt höstväder ute, precis lagom varmt. Har gått massor idag för att vara jag, så nu har jag ont i hela kroppen. Tog mej ett varmt bad trodde det skulle hjälpa men nej, har fortfarande ont.

Det börjar kännas lite jobbigt eller ganska mycket, för i morgon så ska jag sova hos min syster utan Theo...
Hur ska detta gå, känns inte bra alls. Saknar han redan nu innan jag änns har åkt. Kommer inte kunna sova på hela natten! Men det är väll bra att prova en gång innan jag måste sova på BB utan han.. usch har ångest för det med, hur ska jag klara den natten utan han då.. hmm hoppas båda nätterna går fort!

 

 Hur ska jag kunna sova utan den här underbara lilla älsklingen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback