Hej

Igår kväll hade min lilla sötnöt Z ont i sin lilla mage:( tror det hade med att jag hade ätit tacos, han grät i fyra timmar nonstop. Fy vad det gör ont i mammahjärtat när man ser att dom har ont och man kan inte göra något:( 
Idag har det varit bättre men har velat va i famnen i stort sätt hela dagen. 
Annars har vi idag varit ute och lekt på förmiddagen, försökt städa lite med en bebis i ena armen:), fått besök av en jobbarkompis och hennes barn och på kvällen har vi varit hos älsklings familj och nu ska jag sova:))

I morgon ska vi till BVC och se hur mycket Z gått upp i vikt och längd:))!


Så här myser vi om dagarna:) men jag själv har inte änns hunnit duscha eller göra mej i ordning som ni ser!! Men Fick mej en välbehövlig dusch nu på kvällen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback