Budgivning

Va och kollade på en lägenhet i går, va inte lika fin som på bilderna. Men det är ganska låg hyra och utgångspriset låg på 235 000kr och det är ju inte farligt.. Nu ligger budet på 270 000kr och jag ska ringa i morgon och lägga vårat bud, så får vi se sen hur det går.. Om vi får den så får vi en hel del att göra om, men det kan va ganska kul att göra den till våran egen:)
Har redan börjat kolla lite på kök och tapeter, ska väll inte ta ut något i förskott... men svårt att låta bli!

I morgon ska jag till barnmorskan på kontroll, har ju inte varit där sen inskrivningen.. väldigt dåligt att dom har tagit bort så många besök. Med Theodor va jag där jämt tycker jag och nu är man där aldrig. Efter det ska jag och Theo träffa heidi, ta en fika på "tant grön". Och så blir det väll till att gå lite i affärer nu när pengar har kommit in på kontot:)
Ne nu ska jag nog ta mej ett bad för har fått så ont i ryggen så behöver nog lite värme..


Kommentarer
Postat av: Ronja

Haha NEJ Erica det ska vara en massa massa pålägg på, mumms :)

2010-08-26 @ 11:25:01
URL: http://ronjiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback