Tillbringat dagen i stan

I dag tog jag en promenad till stan, hade ju tid hos barnmorskan. Fick lyssna på hjärtljuden som låg på 150 slag per minut, så det va ju bra. Både blodvärdet och blodtryck va också bra. Skönt att veta! 
Efter det tog vi och heidi en fika. Alltid lika roligt att träffa henne, blir inte så ofta nu när hon bor i norge.
Sen väntade jag på att aman skulle sluta så att slipper gå hela vägen hem, medans jag väntade gick jag och kollade lite i affärerna. Detta blev vad jag köpte:


 
 En filt som Theo ska i vagnen!



 Två stycken pyjamas till Theo!



 Mitt hjärta i sin nya pyjamas♥



Och en kofta till mej:)


Kommentarer
Postat av: josefine

Välkommen in och gissa kändisen! Någon eller några kommer bli länkade för att de svarar rätt. är du en av dom? Kolla in och gissa! :)

2010-08-27 @ 15:57:22
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: HANNA - Vinn valfri produkt!

Var med och tävla om en VALFRI PRODUKT för 300 kr i min tävling, det är få som deltar så chansen att vinna är stor :D

2010-08-27 @ 17:12:01
URL: http://hannas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback