Nytt år!

Nu börjar snart det nya året! Denna dag är väldigt speciell och känslig för mig. För exakt 1år sen så va det när att jag förlorade mitt lilla hjärta Eden som slutade bara andas utan någon anledning. Jag, min syster och Eden va i knalleland och kollade lite affärer och helt från ingenstans slå slutade Eden att andas. Medans personalen i affären vi var i ringde 112 så fick jag dra av henne overallen och skaka, slå i gång henne. Ser att hela hon är blå och är som en trasdocka. Men precis innan ambulansen kommer så börjar hon andas igen och skriker högt. Det tog fyra minuter innan ambulansen kom så hon andades inte på ca tre minuter, det va mina värsta minuter i hela mitt liv, kändes som en evighet. Vi fick åka in till sjukhuset och låg inne på neo i 5 dagar, gjorde alla tester som fanns men hittar inger fel på henne och hittade ingen orsak varför det hände. När detta hände så va Eden bara tre veckor, ni kan tänka va många nätter man inte vågade sova för att man va rädd att det skulle hända igen. Eden mitt lilla hjärta är en kämpe som jag är så tacksam att jag har, älskar dig så!
Denna dag blir lugn, blir till att fira allt som man har här livet och det nya året. Det blir bara vi, min syster, Edens gudmor och hennes pojk. God mat och lek med barnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback