Namnsdag:)

I dag har jag namnsdag:) Älskling gav mej sovmorgon så han gick med Theo till dagis i dag, underbart!!
Håller på med städning här hemma som vanligt känns det som... Men har en lite paus nu och då sitter jag här vid datorn. Eden har precis somnat, tänder växer som ogräs. Hon har åtta av dom små där fram, tre kindtänder och nu kändes det som att det är en till kindtand på väg. Hon är mycket tidigare med sina tänder en va Theo va, han va över ett år när han fick sin första. Så olika det kan bli:) dom är i för sig olika som natt och dag mina små, det är riktigt roligt för dom har verkligen sina egna personligheter. Theo han vill mysa, kramas, pussas, sova jämte mamma, envis, pedant, busig. Eden är en riktig vilding, bryr sig inte om hon blir smutsig, sova själv, pussas och kramas på hennes begäran, ända gången hon vill mysa är om hon vaknar på natten då vill hon sitta i knät i flera timmar (så mysigt). Ja dom är olika helt enkelt!


Fortsätter med min städning nu för ska snart ner och hämta Theo på dagiset, känns så konstigt när jag inte har varit med han på morgonen, så nu vill jag ha hem honom, då ska vi busa i massor:)


Kommentarer
Postat av: ENDENISE

grattis på namnsdagen :D

2012-01-24 @ 23:21:00
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback