Hemma igen:)

Nu är jag äntligen hemma från Gbg:) varit en lång dag, har egentligen inte gjort så mycket förutom att kollat in skolan, som verkade hur bra som helst. Jätte trevliga lärare så det känns skönt att fått träffa dom innan man har börjat. Efter det så har vi bara gått runt och försökt att hitta ett bra ställe och äta på, så stort det är i Gbg:) men tillslut hittade vi ett jätte bra ställe som va super gott. Nu är jag så trött i benen, blir till att lägga sig i soffan tills älskling och barnen kommer hem som är hos farmor.


Kommentarer
Postat av: william

söt header & bloggdesign:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Dead End" Modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-03 @ 17:01:24
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik (Fotograf)

Nu kan du tävla om ett armband från märket Humanity / Good Works på min blogg! :D

2012-03-03 @ 22:47:15
URL: http://penajs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback