Tankar

Alla tankar går runt i huvudet!
Vet att det är helt normalt att gå över tiden men för mej blir det så jobbigt i huvudet. Tänker så mycket konstigt, blir nervös över så mycket. 
Och det är speciellt på natten tankarna går.

När jag väntade Theo så va jag självklart nervös för själva förlossningen men visste inte så mycket vad som skulle hända så tänkte inte jätte mycket på det. Men när vattnet gick med Eden så fick jag sån dödsångest, kände mej egoistisk att jag har valt att skaffa ett barn till. Tänk om det händer mej något och Theo förlorar mej för att vi har valt att skaffa ett barn till. 
Och nu när vi väntar vårat tredje går tankarna runt ännu mer... Tänk om jag inte klarar mej och få va med mina barn och sambo!?? Därför blir denna tiden som man går över så jobbig, får svårt för att sova för tankarna går bara runt och runt!
Så nu vill jag helst att bebisen kommer så jag kan få njuta av en helt underbar bebis i min famn<3


Min älsklingar!!! Vad skulle jag göra utan er.. Ni är det bästa som finns, älskar er så<3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Fint skrivet! Tår i ögat.. Allt kommer gå så bra så <3

2014-02-03 @ 10:59:59
URL: http://Ronjia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback