Dagen innan Bf

Ingen bebis än! I morgon är bf dagen men bebis värkar trivas väldigt bra i min mage, så får nog räkna med att gå över. 
Annars har jag haft en ganska bra dag för älskling tog en föräldradag så jag har kunnat vila så mycket jag har känt för:) 
Blev tacos till kvällsmat som barnen älskar och jag med igentligen men orkar ju inte äta något, känner mej mätt hela tiden förutom på morgonen. 


Jag och Theo har pysslat lite idag. Gjort flaggor och övat på vilket land dom tillhör. 


Theo gjorde även ett litet kort till Noah, skulle göra ett till Solo med men sen blev han distraherad av något och sluta pyssla. Med han sa att det va hans två bästa vänner <3 som han ville ge hjärtan till. 

I morgon kommer pappa hit vid lunch! Kommer och gör min favorit mat, pappas potatismos med falukorv:) väldigt enkelt men så gott! 
Vid 3 kommer syster hit oxå och ska stanna över natt. Eden ska förmodligen följa med pappa/morfar hem och sova över där:) och Theo och syster ska hitta på något roligt på lördag förmiddag. Så nu gör det inget om bebis stannar någon dag till i magen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback