BVC

Varit med Zachariaz på BVC idag. 
Han vägde nu 6725g och va 64cm lång. 
Så duktig min lille kille va, skrattade nästan hela tiden och va så där go<3

Vi pratade lite om mat och hon tyckte jag kunde börja med lite gröt och lite enkla puréer. 


Han försöker vända sig men det är det där lilla sista som inte riktigt går:) 


Skrivit endel, får passa på när man får en lugn stund för tar det för lång tid mellan skrivningen så glömmer jag av, mitt minne är inte det bästa just nu:)

I morgon åker vi till Gällstad på eftermiddagen för älskling spelar match där så passar på att hälsa på mamma och pappa! 

Banken ringde idag med och vi får igenom lånelöftet, inte på så mycket men bättre än inget. Har varit så krångligt på grund av att vi har lån på lägenheten vi bor i nu, och så ska man klara av kalkylerna med väldigt hög ränta, mammaledig och med 3 barn. Bara barnen räknar dom en kostnad på 10000 kr i mån, som hon sa att vi borde köpt hus innan vi fick alla barn. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback